V současné době jsme atakování propracovanými marketingovými manipulacemi. Především u oblečení jsme zvyklí na výprodeje. Nadnárodní řetězce se snaží své potencionální zákazníky oslovovat především cenou. Většině z nás je jasné, že pokud je cena oblečení extrémně nízká, je to na úkor kvality. Málokdo z nás se zabývá také tím, kde a kým byl výrobek vyroben. Máme informaci, že se většina textilní a oděvní výroby přesunula na Východ. Víme také, že jsou na Východě zřejmě menší náklady na práci. Ale jaká je skutečnost? Některé velké řetězce zaměstnávají otroky, anebo děti. Není tajemstvím, že na světě pracuje asi 60 milionů dětí.
Jsme zvyklí před tím zavírat oči, a vymlouvat se na svojí finanční situaci. Při nákupu oblečení často dlouho přemýšlíme, jestli se nám k něčemu hodí, jestli nám sluší. Ale tu nejdůležitější etickou otázku si nepokládáme. Neměli bychom se ptát, kdo tu věc, kterou nosíme, vyrobil, a jestli dostal normálně zaplaceno? Nákupem levného oblečení hlasujeme pro zachování neetického způsobu výroby. Máme sklony si myslet, že jsme bezvýznamní, a že svým chováním nic nezmůžeme. Ale proč nezačít právě od sebe? Svým každodenním nákupem ovlivňujeme chování obchodníků, aniž si to uvědomujeme.
V poslední době se stává moderním pojem „český výrobek“ hlavně u potravin. V naší republice je ale dost výrobců kvalitní konfekce a textilu. Hodnota českého výrobku nespočívá jen ve mzdě, kterou za práci dostane pracovník. Pracovní podmínky jsou hlavním kritériem etické módy. Pokud chcete mít etický přístup k módě, kupujte lokální výrobky, které nezatěžují nadměrnou dopravou, hlukem, a emisemi životní prostředí.
Podporovat menší zatěžování životního prostředí, a také umožnit českým firmám zaměstnat více lidí v módním průmyslu, není jen otázkou etiky. Nákupem českých výrobků snižujeme celkovou nezaměstnanost, a jsme přínosem pro naši ekonomiku. Při koupi zahraničního výrobku se navždy o tyto výhody připravujeme.
Kromě vlastních výrobků nabízíme hlavně etickou módu z České a Slovenské republiky.